Postopek nakupa v spletni trgovini po oddaji naročila
Elektronsko obvestilo o prejemu naročila. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Običajno kupec prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to tudi časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. Po oddaji naročila ima kupec v roku 2 ur možnost preklicati naročilo.
Elektronsko obvestilo o obdelavi naročila. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik preveri podatke in dobavljivost naročenih artiklov oz. storitev ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih napak, o čemer ponudnik takoj obvesti kupca. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave ponudnik kupca pokliče na telefonsko številko, ki jo je kupec navedel v področju Moj račun oz. ob oddaji naročila. Potrditev naročila pošlje ponudnik na elektronski naslov kupca, s čimer je sklenjena kupoprodajna pogodba.
Elektronsko obvestilo o oddaji naročila dostavni službi poslanega na kupčev naslov. Ponudnik blago pripravi v dogovorjenem roku in odpošlje na kupčev naslov. O tem ponudnik obvesti kupca na njegov elektronski naslov.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- s kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, Diners)
Cene
Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Pogoji dostave
Naročeno blago dostavlja Pošta Slovenije, d.o.o. Vsa naročila, oddana ob delavnikih do 13. ure, bodo odpremljena najkasneje naslednji delovni dan. Čas za dostavo pošiljke je 2 do 4 dni (dan oddaje + 2 do 4 dni). Če naslovnik ob obisku pismonoše ni bil dosegljiv, lahko na podlagi prejetega obvestila pošiljko prevzame na pristojni pošti še osem (8) koledarskih dni. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. Blaga ni možno naročiti na naslov poštno ležeče.
Terme Čatež d.d. si bodo prizadevale, da bo kupec prejel pošiljko v čim krajšem času. Po oddaji naročila prejme uporabnik po elektronski pošti potrditev naročila s seznamom naročenega blaga oz. storitve in ceno z DDV + stroški pošiljanja. V potrditvi naročila sta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte, na katera se lahko uporabnik obrne, v zvezi s kakršnimkoli vprašanjem, vezanim na naročilo. Dokument vsebuje tudi številko naročila, ki jo lahko uporabnik uporabi pri morebitni komunikaciji s Termami Čatež d.d.
Stroški dostave
Pri posredovanju naročila se ceni prištejejo stroški pošiljanja blaga.
Reklamacija
Reševanje reklamacij oz. morebitnih pritožb bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacija oz. pritožba se posreduje pisno na naslov: Terme Čatež, d.d., E-trgovina, Topliška cesta 35, 8250 Brežice ali na elektronski naslov: info@terme-catez.si, s pripisom Reklamacija.